VILL NER TILL SOLEN!

Hej där!

Hoppas ni mår bra, själv är jag super trött och ska strax gå och lägga mig. Såhär på vardagarna hinner man inte med så mycket eftersom jag inte orkar vara uppe senare än ca 22.00. Trist men ska man funka som människa dagen efter så går det inte att sova bara 4-5 timmar.
Jaja dagen har varit kämpig men nu är det bara imorgon kvar sen har man en hel veckas underbar och efterlängtad semester! Som jag ska spendera i underbara Grekland med min fina pojkvän, guud jag vill ner till solen NU!
Trött på sverige och jobb och krav, vill vara borta i flera månader men men...
Fick även se vad jag kommer få i lön denna månad och det var mycket mindre än vad jag väntat mig *suck* så får leva snålt fram till nästa lön då jag får betalt för en hel månad! Som tur är har jag iaf jobb hela September och antagligen några månader till så har tid på mig att söka annat. Funderar på att skaffa helg/kväll extra jobb. Då får man OB-tillägg samt får pröva på något nytt utan att ha krav på sig att börja jobba heltid. Men från och med imorgon eftermiddag ska jag inte tänka på jobb eller andra saker bara njuta!

Efter jobbet var jag iaf en vända till stan och köpte födelsedags present åt min styvfar som fyller 60 GRATTIS! Hade svårt och välja men tillslut fick det bli en skjorta från JackandJones samt en tröjja från H&M och en stor blombucket. Hoppas han ska bli nöjd med det. Sedan har det ätits middag och nu på kvällen har jag bara packat och stökat runt. Måste förresten försöka få tid och sy upp min skjortklänning jag köpte på Ginatricot. Vill verkligen ha med mig den ner!

        

Haha något stökigt men börjar få lite mer ordning nu på allt!

- AA fodral, följer med!
- Shortsdress som jag älskar tunn och skön att dra på sig, Cubus!
- Tee tröjjor med söta tryck den bakre från Kreta den främre från Lindex!

   

Mer kläder samt skor, inte lika många par denna gång dock blir ju som sagt enbart 1 vecka.

- Söt klänning från Vero Moda som jag sytt upp samt tagit bort underkjolen på, perfekt strandklänning!
- Min klänning från Salt får följa med lite mer fin klänning!
- Två par shorts, kjol samt slappar linne.
- kritstreckrandig klänning från Gina Tricot!

Skor.
- Heels från DNA super söta med öppen tå.
- Småblommiga tygskor från Indiska.
- Nya, flippflopps från Skopunkten!
-Vita bellerinas, Skopunkten.


Massa söta spets trosor, Hallonrosa, vita, lila samt svarta från GinaTricot!

Det här är ju bara en liten del av packningen, tar även med mig en hel del fler linnen och självklart bikinis!

Men nu måste jag gå och fixa iordning mig inför sängen. Laddar inför imorgon!
har faktiskt ingenaning vad som händer i helgen lär bli lugnt iaf, en runda i stan på Lördag med Malin & Sandra mer är inte planerat. JAG VILL JU HA KRÄFTSKIVA (?)

Love minna

Kommentarer
Postat av: Saddie

men köp med ett paket kräftor och en flaska sprit och kom hit imorgon ;P

juste, ja hitta resväskan, så nu har vi likadana!! :D

2008-08-21 @ 21:49:58
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: minna

haha :D nu blev de ju lite sent planerat men måste fixa kräftskiva när vi kommer hem allesammans! De är ju bara så gott XD <3

2008-08-22 @ 15:26:02
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0