19 år idag

Hej!

Ja då var åter en födelsedag snart till sin ända. Har inte hunnit skriva några inlägg idag, har haft fullt upp!

Började med att älskling väckte mig med frukost på sängen samt mina presenter. Fick ett presentkort på en skönhetssalong som jag önskat mig samt två värme kuddar perfekt att ha då jag alltid fryser.
Satt sedan i lugn och ro och åt frukost. Lite senare åkte vi två till Kista C för att inhandla dom sista julklapparna. Men de blev inga köpte bara "födelsedagspresenter" till mig själv haha. Blev 2 linnen från BikBok samt ett par skor från Bianco!
Har fotat skorna men orkar inte lägga in bilderna nu =)

Åkte sedan hem och fixade oss lite för att sedan åka in mot centrum. Mötte upp Malin, Sandra, Natta och Mattias utanför Friday´s på stureplan. Blev sedan en god middag med lite drinkar. Fick även några presenter. Av Natta och Mattias fick jag grytvantar (något som behövdes) kropps peeling samt badkulor och lite annat kul att ha i badet! Så ska ta ett ordentligt bad nu någon dag igen. Från Sandra & Malin fick jag två ögonskuggor från Makeupstore. Riktigt fina färger, en guldig samt en ljus lila!
Efter middagen åkte vi iväg och disco bowlade. Det var kul! Vann en serie av 2 hii. Sen fånade vi oss mest och hade skojj till musiken.
Efter en timmes bowling sa vi hejdå till varandra. Tack så mycket för en trevlig kväll!

Imorgon kommer mamma och min styvfar hit. Samt älsklings föräldrar. Så ska bjuda på lite tårta och så!
Kommer nog bli lugnt sen på kvällen ska ju jobba två dagar till innan de är dax för jul 2008!

GRATTIS till mig själv nu är man 19, 1 år kvar till 20 (?) shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0