2 & 1/5 år

Hej!

Idag firar jag och älskling 2 och 1/5 år tillsammans. Känns inte som om vi varit tillsammans så länge! Träffades när jag var 16 och gick första året i gymnasiet och nu 2 1/5 år senare är vi sambos. Och jag är den lyckligaste i världen!

När jag kom hem efter jobbet stog det en vas i vardagsrummet med röda rosor samt ett litet rött paket under. Haha det var ingen ring däremot nya hörlurar som jag var i stort behov av, riktigt bra var dom också! Älskling fick också blommor samt en ny snygg plånbok som han velat ha ett bra tag. Senare ikväll ska vi iväg till den thailändska restaurangen Koh Pangang, där gör dom super god thaimat!  Älskling överraskade mig och hade ringt och bokat bord tidigare idag. Har blivit lite av en tradtion att vi går dit när vi firar något.

 

Nu ska vi äta saffransbulle och lite senare ska jag fixa iordning mig!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agn

Va underbart, grattis till er båda! :D

2008-12-15 @ 20:35:40
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0