4 advent

Hej hej!

Då var allt födelsedags firande över för detta år. Har haft mina samt älskling föräldrar här idag på fika. Var riktigt mysigt. Fick fina blommor och presenter. Eller presenter var mest pengar då jag oftast inte önskar mig saker. Tycker alltid de är bättre att man själv får besluta vad de ska gå till. En del ska sparas till Thailandsresan och resten ska gå till frisör m.m!
Så hela Söndagen har gått åt till att städa upp i lägenheten samt inhanlda fika m.m.

Ikväll ska vi nog beställa hem mat (igen). Orkar inte laga något eller gå och handla. Men ska bli skärpning på de har inte råd att leva såhär + att man inte direkt äter de nyttigaste av mat.
Sen ska vi bara kolla på TV och slappa. Dax för jobb imorgon igen, fattar inte hur helgerna kan gå så fort(?)
Som tur är jobbar man bara 2 dagar nästa vecka! Kommer iofs bli två väldigt tunga dagar men sen får man ju vara ledig då är bara att köra på.
Imorgon ska även jag och älskling åka och försöka hitta dom sista julklapparna som är till min lilla syster samt till älsklings syster dotter.



- Topp med paljetter VEROMODA.
- Jeans CUBUS.

   

Nya skor från Bianco 300 krREA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0