äntligen helg

Ja om ni har missat det så kan jag tala om det för er att nu är det äntligen helg igen!
 Denna vecka gick snabbt och smidigt även om de var körigt på jobbet. Fast denna dag var relativt lugn iaf. Ser inte framemot nästa vecka chefen sa att de va viktigt att ladda batterierna nu för de kommer bli sjukt stressigt arrghh....
Men har först två dagar ledigt.

Idag var jag och hämtade ut min klänning från nelly.se super söt! Har inte hunnit fota den än men bilder kommer. Hoppas att den sitter bra, ska pröva den efter jag duschat. Äckligt att sätta på sig nya kläder när man jobbat hela dagen.

Ikväll lär de bli väldigt lugnt. Jag och älskling ska ha hemma mys med pizza och film! Måste verkligen komma ner i varv.

Resten av helgen är öppen. Älskling ska jobba kväll imorgon så då kommer jag vara ensam. Har pratat lite smått med Malin om att gå ut på kvällen fast de kommer nog bli lugnt. Dom har bartömning på ett ställe + gratis inträde så kanske drar dit. På Söndag är jag och älskling bjudna på kalas, min styvfars barnbarn fyller år men tror inte vi kommer gå. Istället ska vi försöka ha tid och gå till frissan tillsammans. Älskling ska klippas och jag ska klippas + färgas =)

Ha en trevlig Fredags kväll!

P.S Nästa vecka kommer linserna man får hem gratis är verkligen nyfiken på hur man kommer se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0