bloggtorka

Hej!

Har inte haft varken tid eller lust att blogga denna helg så fick bli lite bloggtorka men skriver nu iaf.
Hoppas eran helg var trevlig, min var helt okej. Ganska lugn men de var skönt!
I Lördags julbakade jag hos Sandra med henne och Malin var kul. Han inte vara med så länge bara då jag och älskling skulle iväg till min pappas 50 års fest men han iaf baka lussekatter och pepparkakor (och de är ju de viktigaste) dessvärre har vi nästan ätit upp alla lussekatter så funderar på att baka mer någon dag.
Kvällen blev iaf väldigt trevlig. Vart middag på restaurang och sen var vi alla hemma hos Pappa där de blev presentöppning och fika. Sen senare vart de mer party haha fast jag tål inte för fulla vuxna människor så jag och älskling åkte hem runt 00:00. Skjutsade min gudfar in till söder senast jag såg honom var jag 5 år så det var riktigt kul att träffa han.

På Söndagen vart det mer födelsedagsfirande. Älsklings mamma fyllde också år i veckan så var där på middag. Var även det trevligt. Även älsklings syrra var där med bebisen kul att träffas allesammans!

Idag har jag jobbat. 4 var sjuka men som tur var löste det sig så jag påverkades inte. Efter jobbet åkte jag in till stan och shoppade lite julklappar. Alltid skönt att ha de någorlunda färdigt så man slipper stressa sista dagarna. Så nu har jag mammas, samt pappas och älsklings presenter klara. Kvar är lilla syrran samt min styvfar! Men har redan beslutat vad dom ska få så ska inhandla det inom dom närmsta dagarna.

Imorgon ska älskling och hans svåger köra över en soffa hit till lägenheten (har bara fått över den ena) så då kommer vi ha varsinna soffor att ligga utslagna i haha!

Nu ikväll ska vi äta lussekatter och dricka glögg MUMS!

Love Minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Neeeeh, va blond, du är så fin i det ^^,

2008-12-08 @ 20:59:15
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0