en dag kvar

En dag kvar till helg!
Två dagar kvar till 19.


Skönt att veckan äntligen börjar lida mot sitt slut. Har varit tungt på jobbet så en dag har kännts som två!
Idag slapp jag iaf jobba så hårt var mest bara på kontoret och hjälpte dom där. Fast blir ju segt att bara vara där med men är iaf lättare.
Efter jobbet gick jag förbi Åhléns för att köpa ett fransktmanikyr set. Har inte haft det på super länge så nu ska jag måla det igen. Har lyckats få naglarna i en ganska bra längd (förutom att en gick av idag *morr*)

Fick även en glitterspray gratis, dom brukar ha vid kassorna som man får om dom glömmer erbjuda en det innan köpet är genomfört. Och idag glömde kassörskan bort det så jag tog en och gick.
Älskling är och handlar samt hämtar pizza, blir det till middag idag orkar inte laga nått!

Ikväll ska jag bara sitta vid TV:en, gick och la mig tidigt igår och så lär de bli ikväll med. Måste var ordentligt utvilad för att orka med dom tunga arbetsdagarna.

Nej nu är jag hungrig hoppas älskling kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0