en flickas dröm

Skulle ju att en dag få gå uppe på catwalken tillsammans med massa andra fantastiskt vackra kvinnor i en av världens absolut kändaste underklädes shower! Jag talar såklart om Victoria Secret fashion show!

Årets show har redan varit i USA men kommer sändas på TV på nyårsdagen! Då kommer jag iaf vara fast spikad i soffan för jag Ä L SK A R det!



> Snyggt brun med fantastiskt hår, underbar hy otrolig kropp samt sjukt vackra underkläder och accessoarer!

en dag kanske ? drömma får man ju iaf göra.....





Förresten, vart har mina färgade linser som man skulle få hem gratis redan förra veckan  som det stog i mailet jag fick av dom tagitvägen (?)

Någon som fått sina ?

Kommentarer
Postat av: Saddie

Nej mina har inte heller kommit :(

2008-12-24 @ 12:04:21
URL: http://saddie.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jag har inte fått mina, men jag har fått mail om att de är försenade för det var så otroligt många som bloggade..

2008-12-24 @ 13:03:11
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0