en till soffa

Så var det bara 3 dagar kvar till helg.
11 dagar kvar tills jag fyller 19.
Och 15 dagar kvar till julafton 2008 (?)

Det känns verkligen som om man fyllde 18 igår. Att det var igår man var på krogen första gången. Och gjorde allt sånt man hade längtat såå länge efter att få göra. Men gud så fort ett år kan gå och nu blir man snart 19.
Idag trodde jag de skulle vara lätt på jobbet men tyvärr blev de ganska körigt så är trött som satan.
Efter jobbet var jag och köpte min styvfars julklapp så nu har jag bara EN kvar. Är nog första julen då jag har alla klappar inköpta 2 veckor före jul haha. Men de är skönt. Köpte även en inpackning som Sandra rekomenderade har precis haft i den får se om den gör skillnad. Blev även balsamspray från Björn Axen. Mitt hår är sjukt torrt eftermin misslyckade permanentning så måste sköta det ordentligt.
Sedan kom älskling och mötte upp mig och sen åkte vi och hämtade den andra soffan. Så skönt att ha två, nu kan vi ligga varförsig helt utsträckta! Marcus kom hit och hjälpte oss få upp den genom trapphuset den förra bar jag och älskling upp haha sjukt tungt var nästan att jag tänkte lämna den på 2:a våningen, så gör inte om det igen!

Nu ska jag strax sova, såg precis Desperate Housewives. Tycker faktiskt den serien fortfarande håller måtten och är kul att se fast de har hållt på så länge nu!

Vet inte vad jag ska göra mer i veckan har inget planerat, känns riktigt skönt faktiskt kan ta dagarna som dom kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0