För lugn kväll

Halloj!

Sitter här i soffan och har precis ätit middag. Blev köttbullar med stekt potatis (?) super trist men jag ooorkade inte laga nått annat. Satte på SATC filmen till maten, älskar den har ju redan sett den på bio samt 1 gång till hemma och nu igen. Kommer inte tröttna på dom brudarna! Har hört att dom ska göra ÄNNU en film hoppas**



Ne fy vad rastlös jag är. Har iofs ont i huvudet och har jobbat hela dagen sen 06:00 men ändå?? min kropp är ju inte normal. Läste i lite bloggar och blir sjukt sugen på party när man ser förfest bilder och alla ska dra ut....vill också!
Imorgon blir de ju iofs restaurang och lite drinkar men inge party direkt. Ska spara pengar men på Måndag får man iaf lönen så får hoppas man kan dra ut snart!

Nej nu ska jag pausa filmen och duscha innan älskling kommer hem. Saknar han så nu när han jobbar kväll. Går ju och lägger mig innan han hinner komma hem sen ser vi varandra bara ca 30 min när jag kommit hem från jobbet. Men från och med ikväll är han ledig till på Tisdag, han ska iofs jobba natt hela julen trist men så är de iaf.

Så mot duschen!

Fortsätt ha en trevlig kväll vad ni än gör, kanske är hemma och tråkar ensamma precis som mig (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0