Gott nytt år!

Hej!

Ja då var det åter dax att säga adjö till ett år och inviga ett nytt. Tycker alltid det känns lite sorligt med nyår eftersom man börjat tänka efter så mycket vad som hänt under året som gått. Samtidigt har man förhoppning inför det nya.
Men iår så har jag somsagt inga löften men mina mål som jag beslutat mig för att uppnå dom ska jag kämpa för!

Ikväll ska jag och älskling på restaurang. Blir Helens krog på Maria Torget. Dom har en restaurang här i Vasastan med men den har stängt på nyår så får pröva den andra då. Efter middagen ska vi möta upp några vänner och sen blir de till att se på fyrverkerier och dricka skumpa. Ett ganska lagom nyår utan krav.
Har ändå ingen lust att parta galet ikväll så blir perfekt med en god middag och sen stå och titta på vackra fyrverkerier.

Vet inte vad jag ska ha på mig men ska iaf klä mig snyggt men samtidigt bekvämt och varmt! Vet hur kalt de blir på natten och man är ju ute ett bra tag och går ganska mycket så inget kortkort här inte.

Men nu ska jag in i duschen så ska älskling få datorn!


              

GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0