Helgen är över

Ännu en helg lider mot sitt slut och imorgon börjar julstöket på jobbet ordentligt! Usch har ingen lust alls, men har iaf laddat batterierna ordentligt.

Helgen blev somsagt lugn. I Lördags åkte jag till Malin och åt middag med henne och hennes föräldrar. Var super gott! Sen satt vi i hennes rum och snackade gamla minnen, haha! Samt tittade på tillhörande bilder. Gud så man såg ut!!
Senare kom Sandra dit. Hade tänkt se film men blev sällskapsspel istället var skojj lite mer socialt än att glo på film. Blev sedan åter en massa snack. Runt halv tolv körde Sandra ner mig till stationen och så bar det av hem till lägenheten igen.

Idag sov jag och älskling riktigt länge, Åt sedan frukost och städade upp i lägenheten. Hade fortfarande kvar flyttkartonger och saker haha men dom är iaf upp plockade nu. Bar även upp en hel del saker på vinden. Åkte sedan och storhandlade inför veckan. Nu på kvällen var vi på restaurang med mamma och min styvfar. Var mysigt, åt god mat och umgicks. Super snäll mamma som bjuder en på restaurang!
Efter middagen gick jag och älskling hem till oss. Har sedan tagit en skön dusch samt druckit glögg och tänt 3 ljuset i adventsljusstaken. Älskar verkligen lättglögg!

Och nu är det bara 6 dagar kvar tills jag fyller 19! Fattar inte att det åter igen är dax att bli ett år äldre.

Hoppas eran helg var trevlig, nu ska jag se på TV och sen blir det sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0