Jul mys här

Hej!

Ja nu har jag och älskling pyntat våran nya gran. Många väntar ju med det till dagen före jul men vi kände att vi ville ha den uppe nu, känns så mycket mer juligt och mysigt här hemma nu!
Köpte faktiskt en plastgran med inbyggd belysning är skönt slippa städa och soppa samt släpa ut den sen när den har dött. Sparar ju pengar på att ha samma varje jul också. Den vi hittade var ganska dyr men väldigt fin, nog den som ser absolut mest äkta ut av alla jag sett.



Har även varit inne på Nelly.se och beställt hem en suuuper söt klänning (visat bild tidigare i bloggen) Cremé rosa och rosett i svanken! Blir nog årets nyårs blåsa =) iih.


I´m in LOVE!

(Kommer till mig på Fredag (förhoppningsvis)

Imorgon blir de jobb igen som vanligt, lär bli körigt så ska gå och lägga mig tidigt!

Men nu blir det B&J och TV. Love MInna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0