julafton 2008

HEJ!

GOD JUL på er!

Här sitter jag i morgonrock och har försovit mig haha, bra start va? Men de var iaf riktigt skönt att få sova ut.
Älskling ligger fortfarande och sover, han ska ju jobba natt i kväll så måste få sova några timmar extra.
Tänkte överraska honom med frukost på sängen om en liten stund.

Igår firade jag och älskling lilla julafton och öppnade våra paket. Av honom fick jag en film samt ett par skor som jag önskat mig. Och från mig fick han en snygg klocka av märket  Festina! Han har önskat sig det redan förra julen så nu var det dax att han fick en haha. Efter det sat vi och snackade och tittade på film sen somnade jag i soffan.

Snart blir det till att klä på sig och packa ner julklapparna för att åka över till älsklings syrra och fira jul!

                          

Hoppas ni får en underbar julafton och massa fina paket!

Kommentarer
Postat av: Agnes

God Jul gullet :)

2008-12-24 @ 13:02:18
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kram och God Jul <3

2008-12-24 @ 17:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0