juldagen

Halloj!

Hoppas eran julafton var lyckad! Själv tyckte jag allt gick super fort och helt plötsligt var klockan 01:00 på natten och det var dax att gå i säng. Men trevligt det var det. Har ätit så mycket julmat att det snart sprutar ur öronen på mig haha.
Började julafton hos älsklings syster med hans familj. Där blev det Kalle Anka, god mat och julklappar. Hade ju tänkt ta tåget hem till mamma sen men på julafton gick dom bara varannan timme (?) skit dåligt tycker jag då många reser på självaste julafton men men....älskling föräldrar var snälla och körde mig hem till mammsen. Då slapp jag ta taxi som hade varit det andra alternativet.


Älskade Kreta 2008 <3

Hemma hos mamma blev det mer julklappar och mer julmat. Satt och snackade och åt lite mer julgodis fram till natten sen hoppade jag i säng. Är så stor skillnad på ljudnivån utanför stan. Sover så mycket bättre och lugnare här eftersom det är helt knäpptyst. Inga bilar, inga skrikande människor och inga grannar!

Nu har jag nyligen vaknat och ska strax åka in till lägenheten för att väcka älskling. Ska sedan åka hem till mina far och fira ännu mera jul haha! Sen senare ikväll börjar älskling jobbet igen så då åker jag hem och tar de lugnt efter allt springande och fixande.

Så fortsatt god jul på er! Hörs kanske ikväll när jag sitter hemma ensam och slappar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0