lilla julafton

Hej!

Äntligen har jag kommit hem från jobbet och har nu julledigt fram till nästa Måndag! Ska verkligen bli skönt. Bara fira jul i lugn och ro och sova massor. Dagen på jobbet gick snabbt. Hade mycket att göra men var iaf inte lika kämpigt som igår.

Ikväll ska jag och älskling fira lilla julafton. Ge varandras julklappar och mysa med julgodis och annat gott. Sen imorgon är de ju självaste julafton. Våran jul kommer se ut ungefär såhär:

Sen är man ju ledig hela helgen med. Har inget planerat änsålänge på Fredagen men på Lördagen ska jag iaf in till stan på mellandagsrean tsm med Sandra & Malin. Jag och Sandra ska in och köpa Malins födelsedagspresent också.
Senare på kvällen har vi pratat om att dra ut och parta! Var ett tag sedan nu så serframemot det.

Älskling ska åka om 1 timme då ska jag lägga mig i ett varmt skumbad med kanel/vanilj doftande ljus. Ska bli skönt att inleda julen med ett ordentligt julbad haha som förr i tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0