lite shopping

Hej!

Gud vad kallt det har blivit ute, riktigt bitande kyla som sliter och drar i kinderna! Frös ju nästan ihjäl på jobbet.
Är iaf inne i värmen här hemma igen nu.

Allt på jobbet gick bra, var kämpigt att komma upp eftersom jag vänt på dygnet så kunde inte somna igår men drog mig ur sängen och tog mig dit. Men är ju bara imorgon och sen ledig två igen! känns lyxigt att få vara såhärmycket ledig. Fattar inte hur man ska klara fem dagar i rad sen haha.
Efer jobbet åkte jag in till stan och mötte upp älskling. Han är äntligen ledig efter att ha jobbat flera nätter irad.
Var förbi Ur&Penn och fixade hans klocka som han fick av mig i julklapp. Sedan gick vi mest runt och tittade. Hysteriskt med folk såklart så orkade inte gå runt och pröva kläder. Köper heldre för fullt pris efter den här hysterin än fösököker slita och dra i REA varor för att hitta sin storlek och sen stå och köa i en evighet för att prova och sen lika länge för att betala!
Var förbi Kicks och köpte ett silvershampoo samt ett shampoo av märket waterclouds. Malin har rekomenderat det shampoot så nu när de var 50% rabatt på dom produkterna kände jag för att pröva det ett tag.

  

Efter att ha vandrat runt blev vi sugna på att fika. Men ALLA cafeér var fullproppade så fick leta as länge innan vi tillslut beslöt oss för att sätta oss i kulturhuset och fika. Där var det "bara" mycket folk...

Ska strax ta och göra middag och duscha. Blir sedan till att försöka komma isäng tidigt så kanske man är lite pigg imorgon!

 
Skorna jag fick av älskling i födelsedagspresent, byta eller ha kvar? lite högklack men älskar dom...

Kommentarer
Postat av: Marie

ja jag blir arg när jag aldrig hittar en.. var ett stånd utanför sturegallerian som sålde riktig päls, sjuuuuukt snygga och bara 900!! På en pälsaffär så får man räkna med 3000/4000. men alla julmarknader är typ borta nu vart har dom tagit vägen? vet du det :P

2008-12-29 @ 20:17:30
URL: http://maryochangy.blogg.se/
Postat av: alexandra

klacken är inte hög?

ful färg men annars var dom fina! :) kanske kan byta till svarta eller mörkbruna om de finns?

2008-12-29 @ 22:28:16
Postat av: minna

Svar alexandra:



Nej den är inte speciellt hög men jag är dessvärre känslig och får snabbt ont av klackar så för mig är dom något höga. Önskar jag kunde gå i skyhöga klackar men tyvärr klarar jag inte det.



Färgen på bilden stämmer inte riktigt blixten gjorde dom ljusare, är mer mörka. Tyvärr fanns dom inte i någon annan färg annars hade ju svata varit snyggast håller jag med om! =)

Får se om de blir något byte.



Kramar

2008-12-30 @ 15:48:55
URL: http://minna89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0