lugn fredag

Hej!

Kom precis hem från jobbet, blev en riktigt körig dag men tillsut blev klockan 14:00 och alla fick gå hem. Altid lika skönt att få höra trevlig helg då vet man att helgen har börjat!

Ikväll kommer de bli lugnt, har inte planerat något alls. Så lär sitta hemma ensam här. Ska iaf duscha och äta middag. Imorgon blir man 19. Älskling har lovat att ge mig frukost på sängen haha! Ska iväg och inhandla den sista julklappen till min lilla syster också på förmiddagen. Senare på kvällen blir de middag och space bowl. Ser fram emot det!



Haha just det jag och en arbetskollega som heter Bernt försökte skapa lite julstämning idag på kontoret. Så vi stog och sjöng julsånger hahaha lät förfärligt! Han hade klagat på att de var så tyst så då sa jag till han att vi kunde sjunga lite och så började vi skråla! Alltid kul att skojja på jobbet blir lite lättare att klara dagarna då =)

Hoppas eran Fredag blir trevlig!

Love Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0