mellandagsrea

Hej!

Imorgon blir det till att åka in till stan pch gå på mellandagsrean. Är ju iofs redan i stan haha men åka in till drottninggatan iaf. Ska först köpa Malins födelseagspresent med Sandra sen möter vi upp henne. Har inget direkt speciellt som jag behöver men ska kolla i största allmänhet om man kanske hittar nått fint med sänkt pris.

Senare på kvällen kommer dom över till mig så blir de förkörk och utgång. Var ett tag sen sist så ser framemot det. Får se vart vi ska gå bara men de lär vi besluta tillsammans imorgon. 

                       

Nu ska jag in i duschen så slipper jag gå upp och göra det imorgon. Alltid skönt att få sova lite extra! Även om man börjar bli otroligt rastlös nu haha.

Ha en fortsatt trevlig Fredag!
Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0