Nyårs löften...

Ja eftersom det närmar sig nyår så har man ju funderat lite på vad som ska bli årets nyårs löfte/löften...

Men iår har jag faktiskt bestämt mig för att döpa om detta till årets nyårs mål!
Alltså vad ska bli mina mål under 2009. Jag suger nämligen på att hålla löften + att man ställer för höga krav på sig själv genom att lova att göra en massa saker. Så därför ska jag ha vissa mål som jag hoppas och ska kämpa för att uppnå.

Vissa kommer jag kämpa mer för att uppnå men får se om man har uppnått alla innan 2010.

¤ Klara körkoret!
¤ Byta min lägenhet till något större.
¤ Börja träna regelbundet + äta bättre.
¤ Ta upp ridningen igen.
¤ Sparat tillräkligt med pengar för att  semestra i Thailand i 1 månad.

               

Kommentarer
Postat av: Agnes

Låter som bra mål! :D

2008-12-29 @ 10:53:13
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0