Nytt nytt nytt

Halloj!

Burr va kallt det blev ute, kommer nog aldrig att vänja mig vid minusgrader jag fryser alltid!

Dagen har varit okej, gick snabbt på jobbet beror nog på att vi hade mycket att göra. Dessvärre blev jag lite sen då jag lånade ut busskortet åt älskling igår kväll och sen så glömde han ge tillbaka det till mig så när jag tidigt på morgonen var påväg till T-banan märkte jag att det saknades haha så blev bara till att rusa upp igen och hämta.
Efter jobbet åkte jag hem till mamma, så nu är jag kattvakt. Dom ligger och sover ute i vardagsrumet just nu sötnosarna. Ska strax ta mig till att laga mat. Har suttit här och fixat med en ny design tycker den blev ganska bra. Hade tröttnat på den förra så tyckte det var dax med något nytt.

Imorgon ska jag in till stan och shoppa lite julklappar tänkte jag. Ska även försöka ta en fika med Natta om hon hade tid ( ska höras mer imorgon ) var ett tag sedan man såg henne nu suger på att hålla kontakten!
Sen på kvällen ska älskling jobba så jag får sysselsätta mig själv haha, skönt med en lugn Fredag när Lördagen är så fullproppad med saker att göra!

                   
 
                      I LOVE YOU

Nej nu måste jag ta och äta något innan jag hungrar ihjäl...undrar vad som finns i kylen (?)

Pussaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0