Onsdag 17/12

3 dagar kvar till 19...

Denna dag blev riktigt körig och så kommer det vara nu resten av arbetsdagarna fram till julafton.
Men nästa vecka är de bara 2 dagars jobb sen är man ju ledig ons-sön. Ska passa på att vila upp mig då ordentligt!

Igår satt jag uppe och kollade på Titanic och grinade som en bebis. Fy vad den filmen är hemsk, det kallar jag hat kärlek.
Skulle ju sluta titta när allt var bra men sen kunde jag inte stänga av dum som jag är. Usch va hemskt det är med sorliga kärleksfilmer mår ju dåligt ända in i själen. Tänk om nått sånt händer en någon dag? att den man älskar dör?
Känns väl lite överdrivet att dom blir kära på bara någon dag men samtidigt så är de vackert och när hon tillslut säger att de är han hon vill rymma iväg från allt med ja då går de ju åt helvete....

Nej tack för The Holiday där allt slutar super lyckligt! Trodde nästan att den också skulle sluta skit men som tur är så får den ett perfekt Hollywood slut i min smak. Dom levde lyckliga i alla sina dar typ haha!

Sitter just nu och lyssnar på T.I:s nya album Papertrail. Lite mycket Hiphop men vissa låtar var riktigt bra!



Imorgon blir det jobb igen, längtar till på Lördag (min födelsedag) då blir det restaurang och space bowl med Sandra, Malin, Natta samt hennes pojkvän och älskling såklart. Blir lugnt firande men de känns skönt. Förra året ville man ju ut på krogen så sjukt mycket för man precis fyllt 18. Nu ett år senare vill jag heldre fira i lugn och ro.


Blir tidigt isäng ikväll eftersom jag satt uppe jätte länge igår, måste verkligen sova ut ordentligt inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0