Onsd...Nej Torsdag!

Haha trodde nästan att det var Onsdag idag men nej det är ju redan TORSDAG! Alltså bara en dag kvar och sen helg och då får jag ääntligen sova.

Dagen på jobbet blev riktigt körig precis som jag trodde. Nog förstagången som vi nästan inte han klart! Sjukt mycket nu inför julen och allt fy men får stå ut lugnar ner sig till nyår.  När jag slutat åkte jag raka vägen hem, var inne på mitt konto igår och kollade har redan gjort av me 6000:- denna månad! På jul och julklappar shit shit shit....nu måste jag spara!
Så blir inge mer eftermiddags shopping, måste bara köpa min lilla systers present men lär bli nått mycket billigare än vad jag först hade planerat.
Jag och älskling har lagat middag och sen bara suttit vid tv:en. Han jobbar kväll så han åkte precis iväg, själv ska jag in i duschen och sen tidig sänggång.

Just det la in Darins nya album på ipoden igår så lyssnade jag igenom hela på jobbet idag. Trodde aldrig jag skulle tycka om Darin men han har faktiskt förändrats. Vissa låtar var ju sämre än andra men övervägande bra musik. Han låter även annorlunda mot tidigare. I Like!

Men nu blir det duschen längtar efter helgen hoppas morgondagen blir lättare än idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0