önskelista

Hej hej!

Känns riktigt skönt att ha varit hemma idag, det gör så mycket att få en långhelg ibland! Har trott att det varit Lördag hela tiden men änslånge är de ju bara Fredag, hela helgen framför mig fortfarande!

Kom hem från stan för en stund sedan, shit va svårt det har blivit att hitta saker. Antingen har jag blivit kräsen eller så tar allt slut så jäkla snabbt (?) var runt lite överallt i stan men fann enbart en stickad tröjja från H&M den var riktigt fin. Men letade ihäl mig efter ett par snygga svarta stövlar och baskläder. Men dessvärre hittade jag inget som talade till mig, you know the feeling. Har varit så ganska länge nu, förut hittade man massor allt skrek ens namn men nu noll. Aja får väl vara lycklig att pengarna får stannar i plånboken
Dessutom är de ju jul snart så ska önska mig lite =)
Jag har ju dessutom "turen" att fylla år den 20 December alltså 4 dagar innan jul så jag får allt på en gång. fast oftast är folk snåla och ger "allt i ett " alltså julklapp/födelsedagspresent i samma paket. Mobbat då får ju jag bara hälften så mycket som jag skulle ha fått om jag fyllde år i tex Maj....

Har iaf satt ihop en kort önskelista, suger på att önska mig saker vill typ mest ha presentkort så man kan fixa de man vill ha själv haha kräsen som få men har iaf några småsaker.

             
Snygga skor med päls från Dinsko samt super fina skinnhandskar från H&M med dragkedja och rosett!

         
Hörlurar haha tråkigt men är i behov av det, bara den ena av mina funkar. Snygga underkläder vill jag oxå gärna ha!


Har letat efter en snygg klocka länge den där är från Urban outfitters, samt en ny kappa nelly.se har snygga!

Somsagt har inte kommit på så mycket. Men har även önskat mig lite presentkort till inredningsbutiker. Vill ju gärna kunna köpa lite nya saker till lägenheten också haha!

Nu ska jag äta godis och dricka cola samt titta på något TV program, ingenaning vad som går nu men men!

Ha en trevlig Fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Agn

Såna hörlurar har jag, de är perfekta :D Och kappan ser asskön ut! :D



Btw, jag har ... redigerat ... en bild på dig (A) Kika bloggen (A)

2008-12-06 @ 09:49:57
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0