överskattad dag

Hej!

Egentligen borde jag just nu vara nere i tvättstugan och sätta på en maskin men fastnade vid datorn. Ska springa ner strax!

Shit vilket liv de är om detta nya år som ska invigas. Är de bara jag eller är det extra överdrivet detta år? Fattar inte riktigt varför man måste göra en så stor sak av det och då menar jag inte att man ska hoppa över att fira nyår men bara all stress inför och allt bara? Var och varannan blogg handlar ju om att hinna med saker. Solsprayas, naglar, hår, vilken klänning ska man ha? vart ska man vara? varför överdriva då för bara en dag? Kommer ju ändå stå och kolla på fyrverkerier utomhus, ja och det är minusgrader ute fatta kallt. Jag ska ha jeans på mig iaf!

Nej själv har jag inte planerat att ha ALLT och lite till och dra ut precis dit och det ska vara så perfekt. Detta nyår ska jag ta det lugnt för jag har varit precis sådär inför alla andra nyårsfiranden så detta år ska invigas utan stress.
Kommer inte bli kröka gärnet har faktiskt inte ens planerat att dricka. Egentligen är de inte ens bestämt vilka man ska vara med eller vart man ska gå. Men somsagt orka överdriva så om de blir middag på donken? då blir de så.
Det enda jag vill är att se ordentliga fyrverkerier för de missade jag helt i all stress förra nyåret. Så jag och älskling (vet inte vilka mer eller vart) ska iaf ställa oss i god tid på något ställe med bra utsickt så man ser allt! Det ska bli riktigt kul.

NEJ tvättstugan var det ju fy har ingen lust alls med det men men...så ta det nu lugnt annars kommer 50% av sveriges befolkning att ha dött i en hjärtatack före 12 slaget imorgon. Koppla av, de gör inget om ni använder en klänning ur garderoben som ni redan haft förut på nyår, jag lovar de är helt okej! =)

pusssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0