Regnig Lördag

Halloj!

Fy vilket trist jäkla väder, har inte sett solen nu på hur länge som helst bara mulet och regn. Som en arbetskamrat sa till mig igår.

- Det känns inte som att det är Lucia nu, eftersom vinternt inte ens är här!

Visst gillar jag inte snö men samtidigt så ska de ju vara det. Speciellt när de snart bara är 1 vecka kvar till jul. Får ju ingen julstämning alls när regnet bara öser ner. Sverige har snart bara 3 årstider. Vår, kort sommar och en super lång äcklig höst!

Fick iaf hem klänningen från nelly igår somsagt och nu har jag fotat den. Satt som om den vore skräddarsydd. Kul när saker man beställer över nätet passar sådär bra! Annars brukar de ju alltid vara nått fel men inte denna gång!



 


Mycket finare i verkligheten, färgen blev lite konstig på bilderna men den är super söt!


Snart ska älskling iväg till jobbet. Vet inte vad man ska hitta på ikväll. Malin ringde och sa att hon och Sandra ska se på film får se om jag orkar åka iväg till dom. Just nu känner jag mig ganska så trög beror nog på vädret!


Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0