sista helgen försvann

Hej!

Ja det var den sista helgen 2008, nästa gång de blir helg är vi ju inne på år 2009! Kan knappt fatta att man har levt ett helt år till(?) tiden går för fort...

Min sista helg detta år var iaf helt okej. Gjorde ju somsagt typ ingenting i Fredags men dessto mer igår. Blev ju stan och mellandagsrean sen hem och färga håret. Malin och Sandra kom till mig senare på kvällen och så hade vi det super trevligt. Spelade Wii och förkrökade, riktigt taggade helt enkelt. Dessvärre blev ju tyvärr inte kvällen så lyckad. Gick till Six sense då dom hade gratis inträde + 50% i baren. Men när vi kom dit var det en milslång kö utanför. Stog i kö i ca 40 min innan vi kom in. Han bara vara inne i 45 min haha sen stängde dom. Gick då över til vanilla för att man fick gratis inträde dit genom att gå in och vara kvar på sense till 00:45. Men det S Ö G där så vi gick typ på engång.

Blev en kortis på donken och sen skilldes vi åt. Två killar som vi hade mött på sense gjorde mig sällskap medans jag väntade på min tunnelbana, super trevliga inte så kul att åka hem helt ensam mitt i natten.



Vi hade ju fina kläder på oss!
Malins klänning: Topshop
Sandras klänning: Carlings (min)
Min klänning: Nelly.se


my crazy babes!


Nej vi drack inte mjölk haha, måste lära oss plocka undan innan vi fotar kanske (?)


Hot hot! hahaha!

Idag har jag varit förbi malin på fika och grattat henne, nu är du lika gamal som oss andra! =)
Sen vart det middag hemma här med älskling och nu har han åkt till jobbet.
Jobbet ja det är ju dax att slita igen imorgon blööö,...ledigheten gick alldeles för fort. Men är iaf bara 2 dagar sen är de ju nyår och nyårsdagen så är iaf ledig ons-tors!

Hoppas eran helg har varit trevlig, nu ska jag kolla vidare på säsong två av serien Skins ÄLSKAR!

Kommentarer
Postat av: Saddie

tack för den här helgen söto <3 jag snor några bilder av dig ;)

2008-12-28 @ 20:58:22
URL: http://saddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0