snyft film

Hej!

Nu är jag helt slut i kroppen efter allt tvättande och stökande. Sitter just nu och kollar på filmen Titanic. Får gåshud av den filmen, så otroligt bra samtidigt så otroligt hemsk. Jag som hatar filmer med olyckligt slut. SKa bara titta nu orkar inte se slutet och allt de hemska då kommer jag bara grina ihäl mig till sömns!

Hoppas eran kväll var lite roligare än min. Han iaf med en skön dusch samt byta sängkläder. Så ska strax krypa ner i dom nytvättade lakanen och somna sött. Älskar att lägga mig ny duschad i rena lakan!

Nej nu ska jag titta lite till på Titanic!
                    
                                 

Den bästa scenen ur filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0