tog en långhelg

Halloj!

Ja här sitter jag i morgonrocken framför datorn och klockan är halv 1. Som ni kanske förstår då så gick jag aldrig till mitt jobb idag. Vaknade imorse och mådde skit, huvudvärk och massa har känt mig konstig hela veckan så slog väl till nu. Ringde därför och sjukskrev mig. Fick dåligt samvete då denna dag skulle varit skit körig så nu fick väl stackarna där jobba ihjäl sig. Men mår man skit så gör man...

Måste verkligen skärpa till mig när det gäller stress. Pratade med några andra tjejer på jobbet och dom sa att dom också stressar hela tiden och man mår absolut inte bra av det. Har märkt att stressen har smygit sig in på fritiden med nämligen man lämnar inte kvar den på jobbet längre. Allt jag tänker måste typ ske NU slappnar aldrig av bara går som en durasellkanin. Inte bra får ont i hjärtat bara av att tex tänka på hur allt ska planeras och hinnas med denna helg! Inte ens i ett varmt bad kan jag lugna ner mig utan då tänker jag på att jag ligger där och tiden rinner iväg så då hinner jag inte med det och det där och så vidare...

Jaja, nu har älskling gjort frukost, sov iaf lääänge idag det var skönt. Ska ta sällskap av honom när han ska till jobbet och hämta upp lite saker i lägenheten. Glömde tex mobilladdare.
Fikan med Natta ställde jag in eftersom jag inte mår så bra. Ska inte boka upp mig på mer nu utan fösöka ta allt med ro i min takt.



Dax för frukost, Love Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0