Torsdag

Hej!

Just nu sitter jag i lägenheten och kollar på säsong 1 av den brittiska ungdomsserien Skins! Den är verkligen jätte bra och är så glad att jag hittade hela säsong 1. Har även hittat säsong två så ska fixa den med. Sen är de bara att nörda sig! Har ju inte mycket annat för mig såhär på kvällarna när älskling jobbar.

Kvällen var iaf trevlig. Var hos pappa min styvmor och lilla syster. Även min faster samt kusin och hennes pojkvän kom dit. Åt mer julmat och öppnade julklappar. Fick ett presentkort på Ginatricot, en digital väckarklocka samt mer presentkort till Ikea. Haha kommer nog inte behöva spendera någonting av våra egna pengar på inredning dom närmsta månaderna.

SKa försöka boka in en heldag då jag först går till frisören och färgar samt klipper håret. Och sen går och får ögonfransarna permanentade och färgade. Har fått pengar till allt så måste bara somsagt boka in ett datum!

Men ha en trevlig kväll nu ska jag fortsätta och se avsnitt 3 i säsong 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0