trött & sliten

Ja herregud vad jag är trött och sliten, förstår inte på mig själv varje morgon när jag vaknar klockan 05:00 tänker jag att såfort jag kommer hem från jobbet ska jag lägga mig och sova en stund! Och just då när jag tänker så känns det som att de är precis vad jag kommer göra. Men icke, sen när man väl har jobbat och slutat samt kommit hem då är man så uppe i varv att man hittar på saker hela tiden att göra. Så vipps är klockan 21:00 och kroppen skriker efter sängen ändå sitter jag här haha, knäpp!

Imorse var de riktigt nära att jag sjukskev mig, men tog mig i kragen och steg upp. Har aldrig haft såhär svårt att gå upp som jag har haft den senaste månaden. Inte ens på stalltjänsten var de såhär svårt och då var de sjukt jobbigt ändå. Tror de beror på mörkret + att jag sover för lite...skärpning.

Aja nu på kvällen har de inte hänt så mycket, lagat middag och städad lite samt fotat lägenheten. Har lagt ut en annons då jag och älskling vill byta till nått större. Gillar såklart den här men är så jobbigt att bo två i den speciellt sen älskling börjat jobba natt och kväll. Då kommer han hem när jag sover och så väcker han mig, sen blir de tvärtom på morgonen då måste jag smyga som en mus för att inte väcka honom! skit jobbigt att knappt våga tända en lampa.

Kommer förresten att bo hos mamma frånochmed imorgon till på Lördag. Dom ska resa bort så måste vakta katterna! Ska faktiskt bli kul att vara där lite speciellt att umgås med mina missar saknar dom sjukt mycket. Måste fösöka packa ihop lite saker innan jag går och lägger mig bara har ju inget kvar där.
Sen på Lördag blir det julbak hos Sandra med henne och Malin sen på kvällen ska jag på pappas 50 års kalas! Ska bli riktigt skojj.

Nej dax att packa och sen SOVA!

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0