tvättstugan

Kan man ha en tråkigare Rubrik? Tror nästan inte det men den beskriver faktiskt exakt det som jag ska göra just nu, nämligen gå ner i tvättstugan blää...
Finns typ inget tristare att stå där nere själv och hänga tvätt. Älskling jobbar ikväll så de blir jag som får sköta allt vad tvtt heter. Men vill man ha några resna kläder så måste man ju tvätta (?) eller köpa nya haha!

Gårddagskvällen var super trevlig. Gick somsagt till Koh Pangang där vi åt väldigt god mat. Skulle egentligen fått samma bord som vi hade sist (som inte var så bra) men dom som satt där var kvar så länge att vi fick ett annat MYCKET bättre bord. Dom har nämligen olika bord med olika teman från thailand. Och vi fick ett bord som var i ett hörn med massa kuddar, helt avsides! Där kunde man krypa upp och slappa medans våran jätte trevliga servetör kom med mat och dryck.
Älskar verkligen den restaurangen!
När vi kom hem gick jag direkt isäng, helt slut och väldigt mätt!

Ikväll blir jag bara hemma här med mig själv som sällskap. Ska laga middag och skriva julkort samt duscha. Tråkig vardag helt enkelt.

Nej nu måste jag ner och tvätta! Love Minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0