vadå jullov?

Hej!

Ja nu sitter jag här ensam i lägenheten med nymålade naglar. Gick väl sådär och måla, har aldrig tålamodet att vänta så lyckas alltis skrapa upp någon så de blir fula märken i lacket *suck* nu minns jag varför jag hatade franskmanikyr....

Nej ska försöka ha råd och gå till en nagelsalong och fixa dom där istället!

Fy vad jag hatar att läsa andras bloggar, inte allas såklart bara speciellt ni som fortfarande går i skolan, ni har ju jullov snart! Det är något man saknar, verkligen saknar och de är alla L O V!
Bara vara hemma i flera veckor och träffa vänner, sova och hitta på roliga saker. Nu ska man jobba....massor och mer!
Tur att man iaf tjänar pengar haha skulle inte ha råd och vara borta från jobbet i 2 veckor. Men skulle inte säga nej till betalt lov (?) snälla tomten ge mig det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0