äntligen!

Ja nu är man ledig i 5 veckor sen kommer jag ha 1 vecka plugg sen ledig 3 veckor till sen är det studenten! JIPPIE.
Hoppas såklart på att få jobba lite dom här veckorna så man får in pengar.
Gårdagskvällen var lyckad, blev middag super god pastasallad som jag och älskling gjorde sen efteråt blev det prinsesstårta ÄLSKAR det!
Sov sedan kvar här orkade inte åka hela vägen hem.

Idag har vi varit i Skärholmens centrum det har blivit så stort där! Gick och bytte lite kläder som älskling fått i födelsedagspresent. Jag kunde såklart inte låta bli att köpa något så det blev ett brottar linne, samt overknee strumpor från GinaTricot samt en ring och en super söt mobilsocka från SIX.
Sandra SMS:ade mig runt 15.00 och frågade om jag var på att hänga med ut ikväll. Hon mådde inte så bra men om hon mår bättre ikväll ska vi dra iväg till The Vibe jag, Sandra, Malin och Pernilla. Men vi får se.
Snart ska jag och älskling åka och sola solarium hihi. Sen ska vi hem till mig och käka middag tror det skulle bli PIZZA, SVULL!

Nu ska jag gå och sminka av mig till solariumet.

Ha en rolig Lördag!

image159

Bilderna från Thailand förra sommaren när vi snorklade! TA MIG TILLBAKA  : *(

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0