Är mig själv.

Hej där!

Kom precis hem jag och Malin var i Solna och bestämde vilka kläder vi ska ha på klädvisningen den 1 April. Jag ska visa upp golf och fritid hah! Ska ha golf kjol och piké tröjja samt skärmkeps. Sen fritid blir jacka och linne med jeans får se hur det blir. Kläderna var väl inte i ens smak direkt men dom är ju gratis, är ju bara en kul grejj. Pinsamt att gå runt bland massa okända människor vill ju inte göra bort sig. Men sålänge man är sig själv och har kul så blir det nog bra. Känns ganska seriöst ska visa upp kläderna för företaget som säljer dom så lite allvar är det ju såklart också. Men vi får se hur det går.
Ikväll händer inte mycket alls. Ska ta det lugnt och hoppa i säng tidigt, jobb igen imorgon. Sen på kvällen kommer älskling hem wiie! Agnes ska ha filmkväll får se om vi går dit beror väl på hur trött man är. Annars slappar vi nog bara. Har inga mer planer i helgen känns skönt. Ska iaf ha en vit helg har jag bestämt tiden går långsamare om man har tråkigt! Och älskling ska vara borta i 2 veckor sen igen hm...så får passa på att vara i varandras armar så länge som möjligt.

Det har iaf varit super fint väder idag! Precis som jag hoppades på iböland kanske någon lyssnar på ens önskningar! Så blev vårjacka och pumpsen jippie. Mer sol vill ha sommar nu nu nu!

Love minna


Inga kommentarer

Vill bara att du lyssnar nu. För vi är sämst på att prata med varandra och ingen vill erkänna att den andra har fel. Jag är inte perfekt jag vet jag är beroende av att prata om mina problem, men det är för att du är den enda som jag vet lyssnar och bryr sig. Jag vet inte men jobba är jobbigt det tycker många och jag vet att man tjänar pengar men man kan tycka det är jobbigt att jobba för det. Förra året då du jobbade och tyckte det var skit så du tillsist slutade att gå dit och kom och pratade med mig om det så slängde jag det inte i dit ansikte för vem ska man prata med om sina problem om inte med sina vänner? Jag sa inte att du tjänar ju ändå pengar så gå, utan jag stödde dig.
Om du säger att du är trött så förstår jag, Om du säger att skolan är skit jobbig så säger jag inte att du får ju ändå en utbildning utan jag lyssnar, om du tycker något är jobbigt så finns jag här jag tar inte dina problem som gnäll.
För vad har man vänner till om inte för att vara där för en i nöd och lust? Ibland förstår jag inte dig men du förstår säkert inte mig häller alla är inte lika. Men jag hoppas att du orkar stå ut med mig och mina problem iaf för jag vill så gärna att du ska lyssna och bryr dig och inte tycka att jag gnäller och är skit jobbig.
Jag bryr mig iaf om dig och du får komma med vilka problem hur patetiska eller små/stora dom är för det är dina problem och jag är din vän och finns här för att du ska kunna gnälla sönder mina öron och fortfarande hjälpa dig.
Hoppas du finns där för mig...

Kommentarer
Postat av: Malin

Förlåt!! Jag vet att jag är värsta PMS-barnet! Fattar inte ens själv varför jag säger vissa saker ångrar mig oftast precis när jag säger det men eftersom att jag aldrig vill erkänna att jag har fel så sitter jag där och är sur istället. Det är klart att jag lyssnar, men jag är nog avundsjuk att du tjänar massa pengar och jag sitter med skulder upp över öronen! Då blir det liksom att jag är sur istället, menade det verkligen inte! Jag ska lyssna bättre jag lovar och jag finns ALLTID här för dig även om jag är ett PMS-barn. Älskar dig, alltid du och jag.

2008-02-28 @ 18:38:41
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se
Postat av: minna

Förlåt själv jag vet att jag kan bli mongo i skallen jag med det är så typiskt oss tjejer att bråka om sånna här saker! Jag förstår det gumman och jag hoppas över allt i världen att du får ett bra jobb och också får tjäna pengar. Du är verkligen värld det! Du är BÄST,. Jag finns också ALLTID där och lyssnar på dig och stödjer dig. ÄSLSKAR DIG MEST!

Och jag är oxå ett PMS-barn! Vi passar bra ihop du och jag gummsan

2008-02-28 @ 20:36:42
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0