BLÅST!

Hej där!

han tyvärr inte skriva något igår var super trött när jag kom hem så prioriterade sängen framför datorn! Första gången haha...

Var på intervju igår klockan 14.30ESPRIT. Var nervös men det kändes ändå okej. Får väl se dom skulle intervju flera stycken så får inte ha allt för stora förväntningar, men skulle verkligen vara så himla kul! Alla var trevliga och glada som en liten familj haha och väldigt bra arbetstider samt bra betalt. Kan det bli bättre? Sen att man får jobba i en super fräsch klädbutik med fina kläder överallt haha paradiset. Men som sagt får inte hoppas för mycket!
Efter intervjun blev det stan med Sandra. Hade väldigt trevligt. Köpte några smycken samt lösögonfransar (som jag alltid lyckas ha bort efter fester) hittade inga kläder som jag fastnade för så hoppade över det. Men nästa vecka kommer ju lön/studiebidrag hihi. Sen blev det raka vägen hem, kollade på Criminal mindes och sen hoppade jag i säng!

Idag har jag jobbat och nu har jag varit vaken i exakt 12 timmar haha jippe** ganska trött hm. Men var ändå inte så slitet på jobbet. Pratade även med chefen så nu ska han fixa så jag får mina pengar! Blir ingen krogen ikväll orkar inte däremot blir det hemmafest imorgon hihi med favorit brudarna! Ska bli så jä*la kul tröttnat lite på krogen.
Så imorgon blir det röjj. Om ett tag kommer älskling hit så ska väl mysa, saknat han! Kolla film och ha det bra. Ladda batterierna.

Nu ska jag hoppa i duschen.

ha en trevlig kväll!

Love minna

Dagens skämt!

Som dom flesta vet så blåste det väldigt mkt ute idag!

Mina arbetskamraters samtal.

- Har du varit ute idag Åke?
Åke- Nej det har jag inte.
- Bra, gå inte ut idag för då blir du blåst!

HAHAHA! så min humor.

Kommentarer
Postat av: Malin

haha bästa skämtet ;D

2008-02-22 @ 19:17:10
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0