Bra dag!

Dagen har varit helt okej vissa dagar känns bara sådär bra helt enkelt. Åkte till skolan och hade en lektion det var skönt kändes lite onödigt eftersom vi inte gjorde något direkt men men bra att få närvaro. Sen efter det åkte jag och Malin hem, i centrum kom älskling och plockade upp mig och malin fick skjuts hem så hon slapp vänta på sin buss i 20 min. Efter det drog jag och älskling hem till han ett tag för att sen dra in till stan. Där gick han iväg och klippte sig medans jag fixade hans födelsedagspresent ( han fyller år på Torsdag)!
Kom sedan bort till frisören och mötte honom, så fin i ny klippta håret.
Vi gick sedan iväg och kollade på lite kläder men jag köpte inget ska leva på sparlåga denna månad har INGA pengar! Men sedan jag köpte mitt löshår har jag stört mig på att det är så himla tunt och när jag sa det till älskling så erbjöd hans sig att betala för det om jag ville ha mer WIE..så vi gick iväg och köpte det. LOVE YOU!
Så ikväll ska jag pyssla med det. Får hoppas det blir bättre nu!
Träffade Sandra och Bella i centrum när vi var påväg hem, sandra skulle handla hem lite ingredienser till semlor. Världen är då liten vi skulle parkera och lyckades köra upp på just den lediga P-rutan som dom stod och snackade vid hah!
 Nu ikväll har jag pluggat en hel del samhälle är inte klar men ska fortsätta imorgon orkar inte skriva mer ikväll.

Imorgon är vi lediga så ska in till jobbet och prata med min arbetsgivare då jag inte fått min lön *morr* Sen ska jag även fråga om jobb då jag kommer vara ledig från skolan i 5 veckor så vill gärna jobba några pass. Ska även försöka lämna in mitt CV till lite affärer. Efter det blir det semelltisdag med tjejerna inne i stan. Ska iväg till nått mysigt caffé och äta semlor, dessvärre tål jag inte mandelmassa så får väl beställa in något annat mumsigt. Älskling skulle nog med också men vi får väl se.
Onsdag blir det Romme med Agnes och Malin samt lite andra tjejer från klassen. Det sämsta är att vi måste ha hjälm men jag och malin har lite planer på hur vi ska slippa det *hihi!

Nej men nu måste jag börja med löshåret är så nyfiken!

image150

Den här butiken var jag inne i idag *Taj Mahal* !

Love minna


Kommentarer
Postat av: Agn

Na va gulligt att Nicklas erbjöd sig att betala :D Jag roade mig med att fläta in alla dreadsen istället, så säg till om du behöver extra clips x'D

Jag kommer inte heller äta semla i morrn, eftersom jag tycker det är typ det vidrigaste man kan äta x''D

Och Agn vill höra ej-hjälm-planerna ! :O vet du vilken tid vi skulle träffas btw?

2008-02-04 @ 21:45:45
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: Minna

Ja de va sött :'D!
jasså okej okej hihi agnes tröttna fort xD

okej då får vi va lite mobbade och äta något annat tillsammans då haha :D!

ja men de är ju hjälm tvång :/ många har hoppat av pga det. Men kanske man kan ta av sig hjälmen och gömma den lärarna kan ju inte ha koll på en hela tiden XD!

2008-02-04 @ 22:41:47
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agn

haha oj, nej, ja menade att jag flätade in håret likadant som jag flätade i dreadsen, haha :D glömde några ord !

haha, ja så kan man ju göra (A) xD

2008-02-05 @ 00:21:58
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Aha okej xD tycker det är skönt att ta ur håret när man ska sova! men kan ju vara skönt och slippa hålla på och ta ur och i det hela tiden iofs.

hah jo precis vill verkligen INTE ha hjälm! :P

2008-02-05 @ 13:38:16
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0