Fetistisdag 2008.

Ja idag är det fetistisdag. Det är semlornas dag då alla äter semlor. Förstår varför dagen heter Fetis haha...
Tyvärr kan jag ju då inte äta semlor pga mandelmassan men jag käkar gärna grädden och locket är ju så gott!
Är ledig idag också så det är ju extra trevligt. Gick upp klockan 12.00 med älskling och vi har ätit en mumsig frukost med mackor, yoghurt och ägg. Perfekt!
Ringde även min chef och frågade om lönen, tydligen kommer den inte komma förens i slutet av denna månad *morr* men han sa att jag antagligen kommer få jobba under dom här veckorna wie pengar!
Fixade löshåret igår och det blev faktisk riktigt bra men ska fixa lite mer med det sen.
Senare idag blir det café med tjejerna. Alla ska ses och käka semlor (dom som vil) Jag ska ta något annat mumsigt.
Skulle verkligen behöva städa mitt rum börjar bli riktigt äcligt men har aldrig tid eller lust. Men det är så härligt när man städat hela rummet och det luktar nytt och fräsht.
Imorgon blir det Romme klockan 06.30 ska vi träffas TIDIGT! men det måste gå. Ska packa ihop grejjerna ikväll så man bara kan gå upp imorgon. Ska även ladda ipoden med lite mer musik. Hoppas det är snö där uppe är så trist att åka på konstsnö. Vill inte heller att det ska vara för varmt för då svettas man ihjäl i backen!
Har även varit duktig nu på morgonen och skrivit klart samhället även fast jag knappt fattade något av vad jag babblade om och kan inte heller sista frågan men vi får väl se hur det går med det.

Ha en mysig Fetistisdag!

image154
Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0