Fre-Sön.

Fredag.

Drog över till Malin efter jag gjort mig klar på kvällen. Där förkrökade vi lite för att senare dra ner till centrum och möta upp resten av brudarna. Drog sedan iväg till Hirschen, där inne var det som vanligt nästan alltid samma folk där och samma musik. Men det var helt okej kvällen slutade lite olyckligt ( you know) alla kvällar kan inte bli perfekt! Älskling kom och hämtade mig vid 00.30 sen drog vi hem till han och sov.





Lördag.

Vaknade tidigt och tog kontakt med Sandra. Vi bestämde att jag skulle komma över till henne för att ta sällskap till stallet. Var lite bakis när jag vaknde men inte extremt så bestämde mig för att dra iaf. Körde först hem till mig där jag bytte kläder och sedan åkte vi bort till stallet. Vädret var väldigt knasigt ena sekunden var det sol sen storm. Men vi hann tillbaka till stallet innan snöstormen var helt över oss.
Efteråt fick jag skjuts hem och sa hejdå till Sandra. Älskling kom på kvällen och vi käkade middag och drog på bio!
Såg I´M LEGEND! Riktigt bra film rekomenderar den. Filmen fick en verkligen att tänka efter kan fortfarande inte få ut den ur huvudet den gav en en riktig tankeställare.





Söndag.

Har inte hänt mycket idag, hade planerat att dra in till stan men det blev försent för det sen så jag och älskling satt hemma och kollade TV:e och nu drog han nyligen iväg för att möta en kompis.
Själv ska jag försöka sätta mig och plugga men har ingen direkt lust! blä humör är jag på..
Och är verkligen inte taggad för att dra till plugget imorgon men men....

Det var den helgen gott folk.

image148

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0