Ger inte upp!

Jaha nu ringde dom från ESRIT affären tyvärr var det dåliga nyheter. Dom skulle spara mitt CV men dom hade tagit in en annan som skulle få prov jobba. Trodde inte mina chanser var så stora ändå men hoppades gjorde man ju iaf menmen...fick iaf pröva på hur det är på en arbetsintervju vad man kan göra bättre till nästa gång osv.
Har ett annat jobb på gång på min styvfars sons frus jobb (komplicerat) där tjänar man iaf 110 kr i timmen ungefär och det är 20 kr mer än vad jag tjänar nu så vill gärna pröva och jobba där. Ska även söka jobb på styvfars jobb (Aftonbladet) dom söker någon som kan sitta i växeln haha låter bra och slappt för mig.
Ska nog även försöka dela ut lite fler CV om jag orkar vill verkligen få ett jobb i en klädbutik!

aja dagen har varit som igår typ, upp tidigt och jobba. Inte lika tungt idag dock så det var skönt slutade ca 13.00. Däremot så tror jag faktiskt att dumheten sitter i hårfärgen för så dum som jag är nu som blondin har jag inte varit på länge! Det var nämligen så att pengarna på min mobil var slut och jag hade fått 2 röstbrevlåds medelande (ville lyssna) så efter jobbet skulle jag gå till närmaste pressbyrå för att fixa in pengar. Så jag går in där plockar även på mig lite onyttigheter var super hungrig. Kommer tillslut fram till kassan och ska betala MEN plånboken ligger hemma haha (hade fixat lite med kontokortet igår kväll) jaha så det vara bara att sätta tillbaka allt igen och inga pengar på mobilen..men glad var jag ändå satte mig på pendeln hem och tänkte ringa mamma när jag närmade mig så hon kunde hämta mig (orkade inte hålla på med buss i regnet) men blondinen glömmer ju bort att hon inte har några pengar kvar haha så tyvärr säger comviq tanten i örat på mig INGA PENGAR! men det var ju lugnt får väl ta bussen då tänkte jag, kommer fram till stationen och bussen kör ifrån tåget *jippie* blev sittande där i en halvtimme innan jag till slut fick komma hem.

Har nu försökt plugga men pratade först med malin i tele i 1 timme typ mer sen älskling och sen ESPRIT tjejen så har inte hunnit och har ingen lust heller typ. Om en stund kommer ungarna hit blä* jag ska iaf upp och jobba igen imorgon så dom får inte störa mig!
På Torsdag ska jag och malin till hennes mosters man och prova kläder inför modefotningen hihi! Ska bli kul var nått snack om att vi skulle få gratis kläder med ohh men malin var inte säker. Spännande iaf!
Måste iaf ta mig en dusch ikväll innan jag ska hoppa i säng.

Nej nu är jag hungrig så hoppas människorna kommer hem och gör mat snart!

image200

Love minna

Kommentarer
Postat av: Malin

haha om dumheten sitter i hårfärgen då ska jag ALDRIG bli blondin, tänk hur korkad jag skulle bli då liksom !

2008-02-26 @ 18:55:12
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se
Postat av: minna

HAHA ja du det är verkligen tur det! Då skulle du nog slå ihjäl dig så klantig som du är :D (A)

2008-02-26 @ 19:01:10
URL: http://minna89.blogg.se
Postat av: Agn

*skrattar åt malin*

ärsh, det är bara att ta nya tag :D

2008-02-27 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0