glad alla <3:ans dag!

Hej hej!

Kom nyss hem har varit i centrum och delat ut CV:en, gick ganska bra får väl hoppas någon hör av sig. Det är så många som vill ha jobb så bästa sättet att få något är ju genom kontakter men men...värt ett försök!
Skulle ha gått upp 10.00 idag egentligen men satte på snooz flera gånger och till slut sov jag bara vidare och vaknade 12.00. Gick sedan upp och tog en välbehövlig "morgon" dusch och åt en lång frukost helt ensam på alla hjärtans dag. Men kändes inte så sorligt satt och läste Aftonbladet och kände mig nöjd och glad. Gjorde mig sedan iordning och åkte iväg dårå.
Känns värre nu iofs, har haft fullt upp hela dagen så nu när man kommit hem och sitter ensam vid datorn gör det lite ont i hjärtat. Såg massa söta par som gick runt och höll hand och gullade kändes rättså mobbat och knata runt där bland alla lyckliga kära människor. Folk som kom utspringades med rosor och hjärtgodiskartonger och skyndade sig hem till sina nära och kära...

Nej får ta och skärpa mig älskling kommer ju ändå hem imorgon och den här alla hjärtans dag är bara en idiotisk dag som ska få alla mobbade och ensamma att känna sig ännu mer mobbade och ensamma än någonsinn. Så alla singlar där ute olyckliga eller lyckliga stå på er för det finns många gånger som man bara önskar att man var singel och kunde göra som man ville. Alla hjärtans dag kan tasig så är det bara!

Imorgon ska jag till centrum igen och dela ut lite fler CV:en sen tänkte jag gå och sola solarium hihi så mysigt! Sen ska jag nog bara vara hemma tills jag ska möta älskling på kvällen dårå.
Får se vad som sker mer i helgen har inte mycket pengar men är sugen på att dra ut. Men nu ska dom flesta dra ut på Fredagen och då kan jag inte komma med dessvärre men får se om någon kanske vill sen på Lördagen annars får man väl ha en vithelg!

Jo just det den fina klänningen jag sökte efter fans inte i butiken så ska beställa hem den det enda problemet är att jag inte vet hur den sitter om jag ska ha XS eller S har oftast XS men aa klänningar ska inte sitta allt för taight kan bli för kort i längden med hm...aja får se!

                                               image183

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0