Grupptryck.

Hej där!

Sitter hemma efterom jag är leedig wiie! Så himla skönt. Ingen väckarklocka hurra!
Vaknade helt av mig själv runt 13.00 helt utvilad fattade knappt att klockan verkligen var 1. Har inte sovit så länge på år och dagar känns det som. Känner mig helt utvilad.
Har inte hänt så mycket ska snart försöka börja städa mitt rum måste bara få mig själv taggad att göra det. Men det är ju så himla trist. Kollade på ett avsnitt av One Tree Hill en av malins favorit serier. Följde den förut men har inte gjort det på ett tag nu. Men såg avsnittet då dom går ut high school och jag bara grät och grät. Allt var så himla lyckligt och hemskt på samma gång. En föder barn samtidigt som en annan håller på att dö och får träffa sin man som är död och han säger åt henne att stanna kvar och vara med deras barn. SNYFT!
Väldigt mycket intriger! Men ändå så bra. Ska försöka se hela serien någon gång. Har aldrig förstått mig på OC men One Tree Hill är så himla bra.

Men nu ska jag väl ta och böja städa...suck!

image168

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0