Här igen.

Nu är klockan 21.35 och sitter och tittar på Top Modell 9 gillar faktiskt den här säsongen. Trodde det skulle kännas uttjatat men det gör faktiskt inte det! Gillar dom har inte bestämt mig riktigt än vem av dom som är min favorit men det kommer nog snart. Ska strax sminka av mig och sen hoppa i säng. Får inte vända på dygnet så ska försöka gå upp åtminstone runt 8 imorgon. Hoppas det är lite fint och varmt ute det skulle tydligen inte vara det men hoppas kan man väl alltid. Har tröttnat på vinterjackan och vill ha på mig något annat men det blir så ruggigt.

Nej men nu ska jag springa och borsta tänderna innan reklamen är slut!

Sov så gott sötnosar!

Love minna

Ta buss 847 från Ribbylund mot Västerhaninge station.
Den går från Ribbylund 12:26 
och kommer till Västerhaninge station 12:32.

Vid Västerhaninge byter du till pendeltåg 35 mot Bålsta.
Den går från Västerhaninge 12:37.
Du är framme vid Stockholms central 13:08.

Restid 42 minuter.

Trevlig resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0