Hemmafest VS krogen.

Jaha då var det Söndag kväll och klockan är 21.00! Ska snart i säng kommer gå upp 04.15 igen imorgon för att ta mig till jobbet **jippie. Men vad gör man inte för pengar? Vill ha massa pengar så man kan köpa sommarkläder sen. Jaja..

Igår var det hemmafest med Malin och Sandra. Var först på förkrök hos några killkompisar till dom. Skit snyggt hus med ute badtunna som var uppvärmd som alla badade i (förutom jag) nej jag ville inte förstöra håret och allt jag fixat till. Efter förkröket drog vi till hemmafesten. Egentligen var det väl som dom flesta fester när man tänker efter men jag undrar hur klarade man sig innan krogen? Vet egentligen inte vad som är bäst eller sämst. Hemmafester= massa fjortisar samt kåta killar som är as packade och alla ligger på golvet och spiller ut dricka överallt. Eller krogen där dom flesta är packade men mer i lagom form men inte lika lätt att föra en konversation med någon som på en hemmafest. Men jag tror faktiskt jag väljer krogen. Alla säger att hemmafester är bättre men neee jag tycker inte det. Är så trött på att dra på fester med okänt folk det blir bara drygt. Bättre med krogen där känner man sig inte tvingad att vara social med massa folk man knappt känner. (slipper bli kallad dryg). Efter festen skjutsade älskling sandra till jobbet och sen åkte vi hem till mig. (malin vart kvar med ett ragg hihi). Tack ändå för en hyfsad kväll tjejer ingen fest utan er!

BTW så fick jag även veta igår att jag är med i SLITZ HAHA! ni vet kanske att jag och min tjejkompis blev påhoppade på Vanilla club för ett par helger sedan och blev intervjuade. Nu så hade dom valt att sätta in min intervju (samt bild..suck) i tidningen. Hatar att vara ful på bild inför 1000 pers. Men lite skojj iaf!

Idag har jag och älskling varit och hälsat på hans pappa på "sjukhuset" det gick bara bra. Efter vi varit där bar det av till Mediamarket där älskling köpte Wii haha så nu ska det spelas! Sen åt vi en "nyttig" middag på MAX!
Sedan har det inte hänt så mycket mer. Älsklings lumpar kompis samt han skjutsade hem mig och nu sitter jag här och är redo för sängen.

Får se vad denna vecka har att bjuda på hehe!

image193 

Lördagens outfit.

* Brottar Topp/klänning med fickor från CUBUS 129 kr.
* Over knee strumot med knytband CUBUS 79kr.
* Semi Glossy strumpyxor LINDEX 49kr 2pack.

Love minna


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag föredrar faktiskt hemmafest, brukar aldrig vara några fjorisar där jag är på fest ;)

2008-02-24 @ 21:44:51
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Emeliie Pettersson

Wii är ju askul:P Men man tröttnar ju efter ett tag:/

2008-02-24 @ 21:50:24
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se
Postat av: Minna

Hemmafest, helt klart. Dem utan fjortisar mm såklart.

2008-02-24 @ 21:51:02
URL: http://prettyinpink88.blogg.se
Postat av: minna

Svar sara:
Okej, jag ser dom överallt ingen kan ju fan uppföra sig på fyllan typ lär er kontrollera er fylla! Även killar asså.

Svar Emeiliie:
Ja det är super roligt! Jo tror man gör det händer ju med det mesta dessvärre.

Svar Minna:

Jo hemmafester kan ju självklart vara roliga det är synd att dom flesta jag varit på oftast är så som jag beskrev. Det bästa är ju om man är på hemmafest med folk man känner riktigt bra!

2008-02-24 @ 22:05:49
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0