host.

usch har ont i halsen hatar att vara sjuk! Känner mig inte hängig eller så har mest ont i halsen och är harklig. Sov till klcokan 14.00 idag man mår inte bra av att sova så här mycket kroppen blir helt förstörd. Huvudet blir segt och man vill göra massor men orkar inte. aja har varit uppe nu någon timme och skrivit klart mitt CV. Min styvfar ska skriva ut det på jobbet så imorgon kanske jag tar och ställer väckarklockan och åker iväg och delar ut det. Har tänkt dela ut till en del matbutiker samt klädaffärer vill verkligen få kassavana men det är inte många som får chansen *hoppas*. Har iaf ingen lust att jobba på posten denna sommar med inte för det var så hemskt utan för jag vill skaffa nya erfarenheter.
Jaha ja nu skriker glassbilen utanför fönstret den där singnalen gör en ju döv! Det skulle iofs vara gott med glass men pallar inte gå ut och köpa. Fint väder är det ju får ännu mer ångest av att man inte är ute och gör något då!
Dumma hals...

Mer än så har inte hänt, har inte haft så lite att skriva på länge men så blir det väl när man är ledig och hemma sjuk så man inte kan hitta på något. Ge mig pengar så man iaf har råd att gå utanför dörren!

                                        image181

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0