I wanna Rock´n Roll al night..

Hej där!

Ja som vanligt har jag ingen tid och skriva på helgerna har haft fullt ös medvetslös haha! nej inte riktigt så men nära inpå. Här kommer iaf en liten sammanfattning av helgen.

Fredag

Utgång med Malin,Sandra och Agnes. Älskling skulle ha följt med men han bangade i sista sekund så det blev vi brudar ensamma på stan hi! Drog först till Nivå 22 som liger nästan granne med mitt jobb. Helt okej förkröksställe lite mkt turkar men det funkade. Billig sprit is al I need! I vilket fall så körde vi igång ordentligt med cider, lakrits och hallon shoots samt tequila. haha och det är därifrån jag drog kvällen motto. Slicka,Supa och suga en kort beskrivning på hur man tar en ordentlig tequila! Efter Nivå så åkte vi in till stan och gick in på Harry B james (nu kan jag stava).
Inte direkt mitt ställe och tror det var enda gången jag gick dit men man vet aldrig. Fanns knappt någon plats för jackorna i garderoben och stället var proppat med människor och inget dansgolv som typ är det viktigaste av allt för mig på krogen! Man måste ju kunna få plats och shaka aset. Fast musiken var ju inte så mkt att dansa till men..
Slutade med att A blev lite väl påverkad och alla började känna sig möra i kroppen så ringde min käraste och bad han komma in och hämta oss. Han dra till Donken för lite fyllekäk innan det var dax att åka hem.


Lördag

Jag och älskling sov fram till 14.00 till min förtvivlan då jag har tröttnat på att sova haha vill ha lite dag också. Men älskling var glad han hade inte fått sova så länge på år och dagar. Men i vilket fall så blev det frukost och sen åkte vi hem till mig. Där blev det TV samt pizza MUMS och sedan drog vi iväg för att se Sweeney todd på bio med Depp!
Grymt bra film rekomenderad hoppas verkligen Depp får en oscar för den där rollen. Lite väl blodig var den för min smak men det tillhörde ju handligen. Haha fattar inte hur man kan komma på en musikal om en seriemördare sjukt underbart! Efter bion blev det massa disskutioner i bilen hem älskling ville att man skulle fått veta mer om hur det gick för sweeney Todds dotter medans jag försökte få han att förstå att filmens slut visst var bra! jaja alla kan inte tycka samma. Vi åkte sedan hem till mig och somnade nästan omedelbart.

image185

Bra film med Depp!


Söndag

Vaknade 08.30älskling skulle iväg och hälsa på sin pappa. Skulle ha åkt in till stan idag men så blev det inte. Så efter att jag sagt hejdå till älskling och vinkat i fönstret (tradition) så gick jag och la mig igen. Sov sedan fram till 14.00 suck* sover bort livet I know. Har nu gått upp och fixat lite hemma då mamma snart kommer (har varit ensam hemma i helgen). Älskling ska komma hit om någon timme innan han ska dra tillbaka till lumpen igen snyft* hatar det men som sagt det måste gå!

Vet inte vad som sker imorgon, början på en till vecka utan slut men men...

Hoppas ni haft en trevlig helg!

Love minna

Kommentarer
Postat av: Agnes

Vadå, va jag påverkad ? x'D (A) bara lite jue xD säger vi.... najs som fan dan efter dock, inte ett dugg bakis :D

och älska sweeney todd, helt fucking underbar, håller med om att Johnny måste få en oscar för den, han är gudomlig!

2008-02-17 @ 21:33:31
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

haha xD kul hade vi i vilet fall :D skönt jag brukar inte bli bakis ändå men måste vara skönt att slippa om man brukar bli ^^

VERKLIGEN bästa filmen på länge! äntligen en riktig film haha typ (A) ja det tycker jag med skönaste scenen när han sitter på stranden med randig typ pyjamas dräkt eller nått HA XD

2008-02-18 @ 19:47:38
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0