ingen skillnad.

Känns konstigt att det är helg imorgon eftersom man är ledig hela tiden så blir det ingen skillnad direkt. Förutom att nu är alla lediga så blir mer folk ute.
Kvällen har varit helt okej, ringde och pratade en stund med Malin. Stackarn var ordentligt förkyld så hade legat i sängen hela dagen, krya på dig! Som vanligt ringer älskling under samtalet haha han lyckas alltid ringa när hon och jag pratar verkar som han känner av att jag är upptagen och ska ringa och störa. ha!
Åt en god middag och pratade en del med mamma. Länge sedan vi pratade. Disskuterade jobb och saker i livet. Kanske ska jobba hos min styvfar på Aftonbladet ett tag i sommar som sekreterare/växel haha. Ta emot en massa samtal från folk och sända dom vidare. Men får se hur det blir vore kul iaf!
Har även varit duktig ikväll och letat upp en massa fakta till vårat projektarbete hihi så nu har man iaf en början. (jag vet bara 1 1/5 månad kvar) har ångest men nu är det iaf lite på G!
Ska upp imorgon och åka in til centrum och sola mys! Sen ska jag förbi skomakaren och be att få mina pumps tillbaka HOPPAS dom är klara. Annars får jag ha gympa skor på mig om det blir utgång.
Senare drar jag nog in till stan och ska forsätta sökandet efter klänningen haha har man inget att göra så skaffar man sig! Så har nu på börjat att desperat få tag i den där klänningen vill vill ha!
På kvällen kanske det blir utgång med lite kompisar. Ska till Nivå och Herbie James (rockkrog) haha inte min smak men älskling gillar det alltid kul att pröva lite nya ställen är det dåligt så vet man det sen. Har iaf alltid kul med vännerna var man än är!
Följer nog med ut om älskling är pigg han skulle även ringa runt till lite egna kontakter och se om någon var taggad. Annars blir vi väl hemma eller så följer bara jag med ja vi får helt enkelt se hur det blir!

Har flyttat fram det försenade alla hjärtans dag firandet till Lördag. Då blir det antagligen bio, middag och myspys! Kanske Nicklas syrra och svåger skulle med, dom är alltid så gulliga! Annars blir det tumanhand hihi*

FUCK FUCK FUCK** kom precis på att jag missade ett nytt avsnitt av Criminal mindes Malin som påminnde mig och allt! åååhh vad jag hatar mig själv och min pyttelilla hjärna! jaja inte mycket att göra åt får se nästa vecka då!

Nu ska jag nog gå och göra mig en nattmacka och Te har blivit min nya tradition haha. Sen sätta mig vid TV:en.
(Saknar faktiskt mina Sex and the city kvällar lite va alltid så mysigt och krypa upp i soffan och titta på det men ska se om alla säsonger så fort Agnes och Malin har lånat klart)



Knarkar den här låten!


love minna

Kommentarer
Postat av: Malin

haha glömde oxå bort crimanal minds !

2008-02-14 @ 23:43:38
URL: http://www.malinforsbergs.blogg.se
Postat av: Agnes

hihi, Harry B James heter det Minna (A)
Ja ska oxå på bio på lörda, Sweeney Todd :) Burton och Depp, det blir inte bättre

2008-02-15 @ 00:40:35
URL: http://nikonian.blogg.se
Postat av: minna

Svar Malin:

haha vi är ju så glömska (A) XD

Svar Agnes:

Oj okej (A) haha!
aha den verkar väldigt bra kanske ska se den vi med love depp

2008-02-15 @ 15:45:37
URL: http://minna89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0