Klädångest!

Det här är alltid mitt problem med stort P! Klädval inför utgång. Kanske borde skaffa mig en stylist eller en psykiatriker. Men man mår ju dåligt om man inte känner sig snygg när man drar ut. Vissa dagar spelar det ingen roll vad man än tar på sig för man känner sig ändå inte sådär snygg som man vill känna sig. Och vissa dagar kan man sätta på sig nått bara oså PLING perfekt och man känner sig ur snygg, NU KÖR VI!
Hm får se vad jag är på för humör idag, lägger kanske ut en bild på outfiten som jag väljer senare. En sak är säker och det är att jag slipper ha ångest över håret! Fast måste iofs fixa det lite så det smälter in bättre men annars så är de ju fint med långt hår. Är även beroende av lösögonfransar när man ska ut, eftersom jag inte är född med långa fina så är det ett måste för mig. Jaja nog snackat om klädval.

Natten till idag var helt sjuk. Drömmde en massa saker som kändes så himla verkliga, ni vet när man vaknar upp och har en känsla i kroppen av att det har skett påriktigt! Jag drömmer nästan alltid mardrömmar om jag minns en dröm. Men det var länge sen nu som jag hade det sådär jobbigt som inatt usch!
Hade iaf tre lektioner nu på förmiddagen. Tror proven gick relativt bra vill ändå bara få Godkänt!
Har varit hemma någon timme och ätit lunch, ska hoppa in i duschen om en liten stund och göra mig vacker.
Får se om älskling skulle med ut ikväll annars ville han vara chafför hihi, alltid så gullig.
Han skulle iaf komma hit efter jobbet så får jag skjuts till Huddinge, wie!

Nej men nu ska jag fixa om naglarna såklart höll dom inte från igår fuck*

image146

Love minna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0