Kväll.

Nu har älskling kommit hem sitter i soffan bakom mig och äter på sin pizza, ser nöjd ut! Själv tog jag en sallad hade ingen lust att trycka i mig mer fett så en räksallad kändes perfekt! Däremot så köpte älskling en 2 L cola till mig har börjat bli beroende hm inte bra men cola är så gott, ( Tror Agnes har smittat mig).
Har även varit och hyrt en film, 28 Veckor senare. Någon zoombie film inte min smak men nångång måste ju killen också få bestämma hehe!
Ska bara se klart på Let´s Dance sen blir det film och efter det kryper vi nog ner i sängen är ganksa så trött och sliten!
Imorgon åker älskling över och ska hjälpa sin syrra med att flytta lite möbler. Själv blir jag nog hemma kommer nog bara vara ivägen där! Ska fixa naglarna inför kvällen och laata mig.

Nu ropar älskling på mig blev nog lite ensamt där borta i soffan ha, så söt!

Love minna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0