nattuggla.

Hej hej!

Älskling skjutsade mig till Malin igår innan han åkte tillbaka till lumpen. Vi körde High school musical kväll såg både 1:an och 2:an i rad! Har inte sett 2:an tidigare och tyckte den var riktigt bra. Vet inte varför men kändes som den var bättre än 1:an. Dom är inte mina direkt favorit filmer men är ändå lite roliga man kan ju inte låta bli och bli glad i slutet av filmerna då allt är så himla över lyckligt! I vilket fall så kom vi isäng runt 03.00 och låg sedan och pratade fram till 04.30 *wops* finns alltid så mycket att prata om! Klockan 06.50 ringde min chef och frågade om jag ville jobba fick hitta på en vit lögn kunde ju inte åka och jobba efter att ha sovit i typ 1 1,5 timme haha! Men beslutade iaf att jag ska jobba imorgon istället så nu är det slut på slappandet, ska upp 04.15.
Men känns ändå bra behöver verkligen pengarna. Annars har det inte hänt så mycket mer. Kanske skulle ha filmkväll hos Sandra imorgon och se I´m Legend men vet inte om jag kommer kanske ska jobba Onsdag med och då måste jag i säng tidigt.
Får se hur resten av veckan blir måste iaf plugga Projektarbetet viktigt! har kommit igång nu till slut så nu måste det rulla. En av lumparn killarna från förra helgen hörde av sig idag vill ut på krogen i helgen till Club Toxic. Låter kul dom var helt okej att festa med haha speciellt iskriget! Men får se hur det blir.


Från Ribbylund tisdag 19 februari kl 05:26 till Fridhemsplan kl 06:22


Ta buss 846 från Ribbylund mot Västerhaninge station.
Den går från Ribbylund 05:26 
och kommer till Västerhaninge station 05:32.

Vid Västerhaninge byter du till pendeltåg 35 mot Bålsta.
Den går från Västerhaninge 05:37 
och kommer till Stockholms central 06:08.

Vid T-centralen byter du till tunnelbanans gröna linje 19 mot Hässelby strand.
Den går från T-centralen 06:15.
Du är framme vid Fridhemsplan 06:22.

Restid 56 minuter.

Trevlig resa!


haha kanske fattar varför jag MÅSTE i säng tidigt!

Nu ska jag duscha och packa inför imorgon sen blir det sängen.

Love minna

Kommentarer
Postat av: Saddie

vilken "trevlig resa" du får! :/ god natt söt

2008-02-18 @ 22:41:37
URL: http://saddie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0